Friday, January 7, 2011

想念你~mr.bala kanan

现在中五了
en.bala kanan-ad maths
pn.sim-biology
没教我们了...
可是却必须接受那个事实
因为现在教mt与bio的老师
真的好好
教书又清楚又仔细...
绝对是f5学生的最好选者^^

所以只好想念你了
en.bala kanan
说真的,很不舍得...
我当初很生气,他怎么可以放弃我们班去教physics勒?
所以就跑去他的位置问他
‘cikgu,kenapa kamu tak ajar kami lagi?
class kami tak baik mie?kenapa lepas class kami pergi ajar fizik?
balik ajar kami larr...
sekarang en.kok ajar kami leh,dengar cakap dia suka A sebelas leh..’

结果他就傻傻的不知道说什么然后就回答
‘bukan saya yang pilih,mereka menentukan.
saya pun tak tau,sekarang ajar fizik only,
no more mt...
apa itu a sebelas?

我就说..
’kenapa?kenapa tak ajar mt pilih fizik,
ajar mt larr...
A sebelas mean all...

结果那边周围的老师就哈哈大笑起来
然后老师也很无辜地说
'bukan saya yang pilih,
kementerian sana yang menentukan’

我就这样被诗婷拉跑了...
可是我真的真的好喜欢mr. bala kanan,
我朋友们一直perli我说...
他的帅帅老师来的
对!他是我的帅哥老师
他是唯一一个印度老师
那么斯文,那么帅的印度老师
^^~

No comments:

Post a Comment